Content marketing

Met content marketing trek je de klant aan, informeer je de klant en uiteindelijk verleid je hem om een dienst of product af te nemen. De route die een potentiële consument aflegt brengen wij in kaart. Door het verzamelen en analyseren van data kunnen wij hierop sturen.
Belangrijke vragen hierbij zijn: Welke informatie heeft de consument nodig? Welke aanspreekvormen worden gehanteerd? Welke vragen wil de consument eerst beantwoord hebben?

Content Marketing

Content Marketing Vindbaar

 

 

Voordelen content marketing

Je bedrijf is beter vindbaar. Ook komen er vooral relevante bezoekers op je website/social media account. Verder is alles meetbaar. Dat betekent ook dat we kunnen sturen in het aanbod.

Meer weten over Content Marketing?

Hoe pakt Diwos online marketing het aan?


1. Bepalen van de strategie/inventarisatie.

Wat zijn je doelstellingen? Welke boodschap wil je brengen en aan wie?

2. Content creatie

Wat voor boodschap is nodig? Tekst, whitepaper, email, video, alles is mogelijk. Wij kijken naar wat bij de doelgroep past.

3. Verspreiden van de boodschap

Welke kanalen zetten we in? Website, landingspagina, social media accounts, email, nieuwsbrief, Youtube, LinkedIn.

4. Conversie

Doel is om conversie te krijgen. De consument moet tot actie overgaan. Bijvoorbeeld: bestel nu product X, bel mij terug, vraag meer informatie aan.

5. Monitoring

We houden bij wie waarop klikt. Deze statistieken zijn belangrijk. Op basis van deze data maken we de aanpassingen.